torsdag 2 november 2017

Nu är det jul igen

God förmiddag .
Sitter här med ryggskott , kurerar mig
med värme och värktabletter .
för imorgon åker min man och jag
typ 10 mil upp härifrån, för dottern
med dotter kommer med tåget från Oslo.
Mannen är ledig lite nu  och börjar
igen på onsdag nästa vecka.
Vi ska bara mysa med barnbarnet
när dottern hälsar på sina gamla
klasskamrater . :)
Barnbarnet är nu 6 månader
6 åringen är kvar hemma hos pappa
för han går i skolan 1:a klass.
de går 1 år längre i skolan , om man
jämför med Sverige.
Växer så det knakar, som de brukar ...
men vi pratar en del på facetime
älskar det så mycket , tycker
det är som de är i samma rum
och skojar runt.
Nä nu ska jag ta mig en frukost
Sköt om er



Ha det så gott önskar

3 kommentarer:

bili sa...

Så fint kort, snyggt med detaljer i metall. Är det papper eller någon färg ? Ha det så bra med barn o barnbarn. kram bibbi

Camilla sa...

Din stackare, som har ryggskott:( Hoppas att du snart känner dig piggare!
Ett jättefint kort har du gjort, med ett väldigt vackert papper:)
Krya på dig och ha det så mysigt med barn o barnbarn:)
Kram

Gurkiss sa...

Hej!

Oj aj... Hoppas du kryar på ryggen.
Skojigt med besök :)

Jätte fint julkort du har gjort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking