tisdag 15 augusti 2017

Tack

Hej på er !
Idag kommer flera kort som jag tillverkat
och som nu kommer in i bloggen.
Ett kort , de längst ner är i 3d.
kort nr 2 gjordes när jag fann Hello Kitty
liggandes bland mitt kaos. Så det städades
upp ordentligt på bordet , men nu börjar det
bli kaos igen , förstår inte det ...
Det 3dje kortet är med favorit blommorna
från Sue Wilson som det hamnade slattar på.

Passar på att vara ute en del och njuta
 av det fina vädret. Känns som det kommer
höst snabbt, för det blir snabbt svalt
 nu på kvällarna.

Tack och hej då mina vänner :)







Ha en underbar dag önskar

2 kommentarer:

bili sa...

Å vilka fina kort. Jättesöt katt på det mittersta. Ja det blir lätt stökigt på pysselbordet, jag förstår inte heller att det går så fort. Här börjar vädret ändra sig, svalare kvällar, även dagarna. Man känner liksom av att hösten är på ingång. Ha det så bra.kram bibbi

Ulla sa...

SÅ vackra kort, håller med dig att blom dies från Sue Wilson gillar jag också.
Kram Ulla